Lietuvos vežėjams pristatyti naujojo Actros sunkvežimio modeliai

Vokiečių koncerno Daimler AG organizuotame renginyje „Mercedes-Benz Actros Road Show 2013“ pristatyti keturi naujojo Actros modeliai. Tarp jų – ir savo išvaizda išsiskiriantis originalusis taksi „Actros Taxi“. Pirmą kartą Lietuvoje vykusiame renginyje vairuotojai galėjo ne tik apžiūrėti, bet ir išbandyti tolimiesiems reisams skirtą naujausią transporto priemonę.

Dvi dienas vykusiame renginyje tolimųjų reisų vairuotojai domėjosi sunkvežimių techninėmis savybėmis, profesionalių instruktorių iš Vokietijos ir Lietuvos pagalba gilinosi į vairavimo subtilybes ir patys galėjo įvertinti naujojo Actros inovacijas ir privalumus.

Po renginio Daimler AG pardavimų ir marketingo vadovas Pabaltijo šalims Joachim Schild džiaugėsi, kad tolimųjų reisų vairuotojai neliko abejingi naujajam Actros, noriai domėjosi šiuose modeliuose atsiradusiomis naujovėmis ir išmėgino sunkvežimiusi: „Pastebime, kad vairuotojams svarbu ne tik saugumas, bet ir komfortas. Visuomet stengiamės atsižvelgti į jų lūkesčius. Matome, kad į tai atsižvelgia ir pervežimu užsiimančių įmonių vadovai, priimdami sprendimus dėl transporto priemonių. Jiems svarbu, kaip jaučiasi jų darbuotojai“, – teigė Joachim Schild.

Renginys vyko Kalvarijos savivaldybėje, šalia kelio „Via Baltica“. Ši vieta pasirinkta neatsitiktinai – būtent šiuo keliu pravažiuoja didžiausi srautai sunkvežimių, taigi susidomėję vairuotojai galėjo sustoti ir išbandyti naujuosius modelius.

Sunkvežimio kabinoje ištisas savaites praleidžiantys vairuotojai patogumą išskiria kaip itin svarbų sunkvežimio bruožą. Visos 2,5 m pločio vairuotojo kabinos standartiškai yra su lygiomis grindimis, vidinis kabinos aukštis tarp sėdynių – iki 2,13 m. Taip pat šiame sunkvežimyje yra daugiau dėtuvių, kuriomis patogiai gali naudotis vairuotojas.

Kitos visiškai naujai sukurtos darbo vietos detalės – naujas prietaisų skydelis ir serijinis funkcinis vairas, kurio reguliavimo diapazonas, lyginant su ankstesniais sunkvežimiais, žymiai didesnis. Visiškai naujai buvo sukurtos ir Actros sėdynės pasižymi sėdėjimo patogumu, dideliu kiekiu reguliavimo galimybių, 40 mm platesnėmis nei anksčiau sėdynių pagalvėmis.

Naująjį Actros galima įsigyti ne tik su Euro V ir EEV standartus atitinkančiais varikliais, bet ir su varikliais, kurie jau dabar atitinka Euro VI reikalavimus ir sunaudoja iki 3 % mažiau degalų nei jo pirmtakas.

Naujasis Actros buvo sukonstruotas atsižvelgiant į nuolatos didėjančius reikalavimus patogumui, ekonomiškumui ir važiavimo dinamikai.

Šaltinis: www.cargonews.lt